Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komplexního HIL simulátoru pátých dveří automobilu
Obrtáč, Tomáš ; Krejčí, Petr (oponent) ; Spáčil, Tomáš (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom komplexného HIL simulátora piatych dverí automobilu. Začiatok práce sa venoval teoretickým rešeršiam v oblasti In-the-Loop testovania. Praktická časť popisovala vývoj HIL simulátora doplneného o výkonovú časť. Pre návrh a analýzu riadenia bolo využité simulačné prostredie Matlab/Simulink. Pred začatím práce bola zmeraná signálová časť riadiacej jednotky a špecifické sekvencie signálov identifikované . Realizácia regulácie prebiehala na zariadení sbRIO od firmy National Instruments s implementáciou modelu na FPGA. Špecifické požiadavky na rýchlosť snímania a generovania komunikačných signálov viedli k vytvoreniu jedinečného hardvéru pre potreby aplikácie. Výsledkom práce je komplexný HIL simulátor s prehľadným GUI a možnosťou simulácie veľkej škály DC motorov.
HIL testovací stav pro soustavu univerzálních elektronických řídících jednotek
Zouhar, Štěpán ; Musil, Filip (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá testováním elektronických řídicích jednotek, a to jednak funkčními testy, při kterých je ověřován hardware a software, a jednak testovacími metodami Model in the Loop, Software in the Loop, Processor in the Loop a Hardware in the Loop. V rámci praktické části byl vytvořen testovací přípravek pro testování funkčnosti dané řídicí jednotky. Přípravek je připojen k PC pomocí vstupně výstupní karty, testování je řízeno a vyhodnocováno skriptem v MATLABu. Celý proces testování je automatizován od počátečního nahrání testovacího firmware do testované jednotky, přes průběh celého testu až po nahrání bootloaderu. Dále byl vytvořen Hardware in the Loop test, při kterém řídicí jednotka plní roli regulátoru a DC motor je simulován v reálném čase na PC v prostředí MATLAB.
Hardware-in-the-loop simulation with using xPC target toolbox
Benko, Boris ; Dolák, Petr (oponent) ; Klusáček, Stanislav (vedoucí práce)
The submitted thesis „Hardware-in-the-loop simulation with using xPC Target toolbox“ deals with the using of xPC Target toolbox in conjunction with data acquisition card from National Instruments PCI-6259 for testing diagnostic embedded devices, using hardware-in-the-loop method. In the first part of the thesis, the importance of application of the method to the model based design is discussed. As a demonstration, the specific method is framed, tried out and used for testing the real ECU. The data from the simulation are gathered using the xPC Target, the results are subsequently compared to the data from the documentation of the fuel injection system Bosch Mono-motronic. This whole process is described in the second part of the thesis.
HIL simulace manipulátorů nebo stroje
Dočekal, Martin ; Marada, Tomáš (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá simulací HIL (z anglického - hardware in the loop). Práce obsahuje manipulátor vytvořený ve virtuálním softwarovém prostředí V-REP. Propojení reálných vstupů a virtuálních výstupů stroje je realizováno pomocí mikrokontroleru Arduino UNO. První úloha se zabývá ovládání manipulátoru pomocí joysticku PS2. U druhého úkolu se jedná o samostatné řízení robota pomocí mikrokotroleru Arduino UNO. Výsledné propojení je možné v budoucnu dále modifikovat a navržené rozhraní dále upravovat. Práce bude využita k výukovým účelům.
Design of a fault-tolerant control system for a self-balancing two-wheel vehicle
Matějásko, Michal ; Zouhar, František (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This thesis deals with the design of a new fault-tolerant control system for a self-balancing two-wheel vehicle of the Segway type. The original vehicle system is subject to a risk analysis of its components. Based on the results, new safety measures are suggested for the system. A new control system topology is designed, consisting of two independent control units, redundant sensors and a voter. Software for the control units integrating fault-detection algorithms and a control outputs switching mechanism has been developed. Two mathematical models of different complexities for the vehicle are presented and then used in HIL testing of the new control system. The whole design of the system was done using Rapid Control Prototyping tools.
Funkční HIL testy univerzální elektronické řídicí jednotky
Štramberský, Jan ; Appel, Martin (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá funkčním HIL testováním univerzální elektronické řídicí jednotky. Řídicí jednotka je graficky programována v aplikaci, v níž je možné vytvářet stavové automaty s předprogramovanými funkcemi. V rámci práce byl vytvořen HIL test jednotky. Signály jsou vyměňovány mezi jednotkou a PC za pomocí vstupně/výstupní karty. Na PC běží skript HIL testu v programu Matlab. Tento test ověřuje firmware jednotky za pomocí kontroly očekávaného chování jednotlivých funkcí a podmínek přechodů.
Modelování strojů v MapleSim
Moravanský, Lukáš ; Parák, Roman (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na modelování strojních zařízení s využitím nástroje MapleSim. Úvodní část obsahuje stručné nahlédnutí do oblasti digitálních dvojčat v průmyslu 4.0 a přístupy, kterými jsou strojní součásti modelovány. Další části práce se zabývají nástrojem MapleSim. V poslední části je realizováno vlastní digitální dvojče s využitím nástrojů MapleSim a Automation Studio.
Řízení střídavých elektrických pohonů v prostředí Simulink Real-Time
Schrötter, Ján ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
Cieľom tejto bakalárskej práce je zrealizovať riadenie striedavého motoru s permanentými magnetmi pomocou Simulink Real-Time na platforme s kartou MF624. Riadenie bude realizované simulačnou metódou hardware-in-the-loop. V práci je popísaná štruktúra motoru a transformácie potrebné pre zrealizovanie vektorového riadenia. Ďalej je detailne popísaná cieľová platforma a riadiaci systém celej úlohy.
Development of electronics for traction control of experimental vehicle
Vejlupek, Josef ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
This thesis deals with design of on-board electronics of experimental vehicle Car4, with basic firmware of control unit, and Hardware In the Loop simulation for verification of Control Unit function.
HIL model elektromechanického systému
Malík, Lukáš ; Bartík, Ondřej (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu mechanického systému v jazyce Modelica a jeho použitím v prostředí LabVIEW. Úvod práce se zaměřuje na jazyk Modelica, programovací nástroj LabVIEW a standard Functional Mock-up Interface 2.0, což je standard pro výměnu a souběžnou simulaci dynamických modelů. Na základě Functional Mock-up Interface 2.0 byl vytvořen model elektromechanického systému. Následně byly prozkoumány možnosti exportování modelů do formátu Functional Mock-up Unit, do kterého byl také model uložen. Vygenerovaný model byl vložen do prostředí LabVIEW RealTime, kde byla ověřena funkčnost vytvořeného modelu. Nakonec bylo realizováno propojení instance Functional Mock-up Unit s LabVIEW FPGA tak, aby se CompactRIO jevilo jako HIL model elektromechanického systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.